Dida Delights

Kami bantu anda sediakan wedding doorgift yang unik, sedap & khas untuk tetamu di hari penting & istimewa anda.
Uniknya doorgift kami adalah seleksi kerepek & makanan tradisional yang disertakan bersama doorgift. Ia pastinya membawa nostalgia yang tersendiri untuk hari istimewa anda.

SMS @ WhatsApp ~ 019-906 1636 ~ Email: didadelights@gmail.com ~
Location: Bandar Baru Bangi, Selangor

Sunday, December 2, 2012

Sweet Yummy Cupcakes: ---------> Dida Delights

Salam semua,

Semoga anda semua sihat sejahtera. Lama sangat dah saya tak update blog ni kan. Kalau dulu nama Sweet Yummy Cupcakes sekarang dah tukar kepada Dida Delights. Ada beberapa sebab saya tukar nama & imej ni.

1. Kalau dulu saya cuma nak buat cupcakes jer. Tapi sekarang ada banyak permintaan untuk kek coklat, chocolate ball, brownies & kek2 lain. So kalau nama cupcakes tu cam tak kena sangat kan.

2. Saya perasan ada orang yang pakai nama yang seakan-akan Sweet Yummy Cupcakes. Saya tak marah pun sebab tu rezeki masing2 kan. Saya doakan lagi orang tu agar dimurahkan rezeki yang melimpah-limpah sempena nama tu. Cuma saya takut orang confused lak nanti.

3. Saja jer nak letak nama sendiri. Nak tumpang glamour. Haha...! :)

Sekarang ni produk yang ada di Dida Delights ialah:

 Rich Chocolate Cake 400g RM10

Rich Chocolate Cake 200g RM5

Cupcakes in Party Pack

Rich Chocolate Ball

Untuk pertanyaan, sila hubungi 019-2772800.

No comments: